Pietrowice Wielkie, 19.05.2014r.
Wójt Gminy Pietrowice Wielkie
ogłasza publiczny przetarg ofertowy nieograniczony
na sprzedaż składnika majątku ruchomego
1. Sprzedający: Wójt Gminy Pietrowice Wielkie działający w imieniu Gminy Pietrowice Wielkie.
2. Przedmiot sprzedaży: Samochód specjalistyczny – pożarniczy MAGIRUS LF8-TS, rok produkcji 1965, numer rejestracyjny KAM 7886
3. Cena wywoławcza: 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł). Zgodnie z wyceną rzeczoznawcy z dnia 05.02.2014r. cena zawiera stosowny podatek VAT
4. Termin i miejsce przetargu: przetarg odbędzie się 28 maja 2014 roku o godz. 10.30 w budynku Urzędu Gminy w Pietrowicach Wielkich przy ul. Szkolnej 5 (pok. nr 8 Sala Narad).
5. Termin i miejsce składania ofert: opakowanie zawierające ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28 Maja 2014 r. do godziny 10.00 powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Oferenta, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Pietrowice Wielkie ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie oraz opisane: „OFERTA do zakup samochodu strażackiego” NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 28.05.2014r godz. 10.30,
6. Warunek dopuszczenia do przetargu: warunkiem jest terminowe złożenie oferty zakupu w/w pojazdu zgodnie z załącznikiem zamieszczonym na stronie internetowej Gminy Pietrowice Wielkie www.pietrowicewielkie.pl w zakładce przetargi.
7. Umowa sprzedaży zostanie zawarta z nabywcą niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. Nabywca będzie zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od rozstrzygnięcia przetargu. Wydanie przedmiotu przetargu (licytacji) nabywcy nastąpi protokolarnie, niezwłocznie po wpłaceniu na konto Gminy ceny brutto nabycia
8. Warunki przetargu:
• w przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne,
• osoby prawne biorące udział w przetargu powinny przedstawić aktualne dane z właściwego rejestru,
• w przetargu brać udział mogą wyłącznie osoby pełnoletnie,
9. Informacje dodatkowe:
• uprawnionym do kontaktu z oferentami jest Pan Zygfryd Wieczorek oraz Pan Marcin Ignasiak
• przedmiot przetargu (licytacji) można oglądać codziennie w godzinach pracy Urzędu, po uprzednim telefonicznym kontakcie pod nr tel. 0324198085.
Wójt działający w imieniu Gminy Pietrowice Wielkie wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne przedmiotu przetargu (licytacji) oraz zastrzega sobie prawo odwołania licytacji bez podania przyczyny i prawo odstąpienia od zawarcia umowy kupna sprzedaży w razie stwierdzenia, że licytacja została przeprowadzona z naruszeniem prawa.
załączniki
Wójt Gminy Pietrowice Wielkie
ogłasza publiczny przetarg ofertowy nieograniczony
na sprzedaż składnika majątku ruchomego
1. Sprzedający: Wójt Gminy Pietrowice Wielkie działający w imieniu Gminy Pietrowice Wielkie.
2. Przedmiot sprzedaży: Samochód specjalistyczny – pożarniczy MAGIRUS LF8-TS, rok produkcji 1965, numer rejestracyjny KAM 7886
3. Cena wywoławcza netto: 9 600 zł (słownie: dziewięć tysięcy sześćset zł. Zgodnie z wyceną rzeczoznawcy z dnia 05.02.2014r. cena zawiera stosowny podatek VAT
4. Termin i miejsce przetargu: przetarg odbędzie się 07 Marca 2014 roku o godz. 10.00 w budynku Urzędu Gminy w Pietrowicach Wielkich przy ul. Szkolnej 5 (pok. nr 8 Sala Narad).
5. Termin i miejsce składania ofert: opakowanie zawierające ofertę należy złożyć w terminie do dnia 07 Marca 2014 r. do godziny 9:00 powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Oferenta, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Pietrowice Wielkie ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie oraz opisane: „OFERTA do zakup samochodu pożarniczego” NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 07.03.2014r godz. 10.00,
6. Warunek dopuszczenia do przetargu: warunkiem jest terminowe złożenie oferty zakupu w/w pojazdu zgodnie z załącznikiem zamieszczonym na stronie internetowej Gminy Pietrowice Wielkie www.pietrowicewielkie.pl w zakładce przetargi.
7. Umowa sprzedaży zostanie zawarta z nabywcą niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. Nabywca będzie zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od rozstrzygnięcia przetargu. Wydanie przedmiotu przetargu (licytacji) nabywcy nastąpi protokolarnie, niezwłocznie po wpłaceniu na konto Gminy ceny brutto nabycia
8. Warunki przetargu:
• w przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne,
• osoby prawne biorące udział w przetargu powinny przedstawić aktualne dane z właściwego rejestru,
• w przetargu brać udział mogą wyłącznie osoby pełnoletnie,
9. Informacje dodatkowe:
• uprawnionym do kontaktu z oferentami jest Pan Zygfryd Wieczorek oraz Pan Marcin Ignasiak
• przedmiot przetargu (licytacji) można oglądać codziennie w godzinach pracy Urzędu, po uprzednim telefonicznym kontakcie pod nr tel. 0324198085.
Wójt działający w imieniu Gminy Pietrowice Wielkie wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne przedmiotu przetargu (licytacji) oraz zastrzega sobie prawo odwołania licytacji bez podania przyczyny i prawo odstąpienia od zawarcia umowy kupna sprzedaży w razie stwierdzenia, że licytacja została przeprowadzona z naruszeniem prawa.
pliki do pobrania:
Pietrowice Wielkie, 15.11.2013r.
Wójt Gminy Pietrowice Wielkie
ogłasza publiczny przetarg ofertowy nieograniczony
na sprzedaż składnika majątku ruchomego
1. Sprzedający: Wójt Gminy Pietrowice Wielkie działający w imieniu Gminy Pietrowice Wielkie.
2. Przedmiot sprzedaży: autobus marki Jelcz, model pojazdu L090M, rok produkcji 2000, numer rejestracyjny SRC E100
3. Cena wywoławcza brutto: 19 700 00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy siedemset złotych). Zgodnie z wyceną rzeczoznawcy z dnia 11.07.2013r.
4. Termin i miejsce przetargu: przetarg odbędzie się 22 listopad 2013 roku o godz. 10.00 w budynku Urzędu Gminy w Pietrowicach Wielkich przy ul. Szkolnej 5 (pok. nr 8 Sala Narad).
5. Termin i miejsce składania ofert: opakowanie zawierające ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 listopad 2013 r. do godziny 9.00 powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Oferenta, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Pietrowice Wielkie ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie oraz opisane: „OFERTA do zakup autobusu” NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 22.11.2013r godz. 10.00,
6. Warunek dopuszczenia do przetargu: warunkiem jest terminowe złożenie oferty zakupu w/w pojazdu zgodnie z załącznikiem zamieszczonym na stronie internetowej Gminy Pietrowice Wielkie www.pietrowicewielkie.pl w zakładce przetargi.
7. Umowa sprzedaży zostanie zawarta z nabywcą niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. Nabywca będzie zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od rozstrzygnięcia przetargu. Wydanie przedmiotu przetargu (licytacji) nabywcy nastąpi protokolarnie, niezwłocznie po wpłaceniu na konto Gminy ceny brutto nabycia
8. Warunki przetargu:
• w przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne,
• osoby prawne biorące udział w przetargu powinny przedstawić aktualne dane z właściwego rejestru,
• w przetargu brać udział mogą wyłącznie osoby pełnoletnie,
9. Informacje dodatkowe:
• uprawnionym do kontaktu z oferentami jest Pani Cecylia Pawlasek oraz Pan Marcin Ignasiak
• przedmiot przetargu (licytacji) można oglądać codziennie w godzinach pracy Urzędu, po uprzednim telefonicznym kontakcie pod nr tel. 0324198085.
Wójt działający w imieniu Gminy Pietrowice Wielkie wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne przedmiotu przetargu (licytacji) oraz zastrzega sobie prawo odwołania licytacji bez podania przyczyny i prawo odstąpienia od zawarcia umowy kupna sprzedaży w razie stwierdzenia, że licytacja została przeprowadzona z naruszeniem prawa.
Wójt Gminy Pietrowice Wielkie
(-) Andrzej Wawrzynek
pliki do pobrania
Wójt Gminy Pietrowice Wielkie ogłasza pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych położonych w miejscowości Kornice, Gmina Pietrowice Wielkie
Gmina Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie,
woj. śląskie, pow. raciborski ogłasza przetarg nieograniczony o wartości
szacunkowej zamówienia poniżej progów unijnych
Przedmiot przetargu: "Zakup energii elektrycznej"
Zamawiający: Gmina Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie
Termin realizacji: 30.09.2015r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: najniższa cena
Wadium: nie dotyczy
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: nie dotyczy
Termin składania ofert: 20.08.2013 godzina 13:00, miejsce: New Power Sp. z o.o., ul. Kresowa 9A, 04 - 206 Warszawa. Wniosek należy złożyć w zamkniętej kopercie, zaadresowanej na Pełnomocnika Zamawiającego i oznaczonej ZEE Gmina Pietrowice Wielkie..
Uwagi: ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w dniu 08.08.2013r.w
BZP pod numerem 320468-2013.
PLIKI DO POBRANIA
WYBOR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA WYKONAWCÓW
Ogłoszenie o zamówieniu platforma licytacji
Gmina Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie,
woj. śląskie, pow. raciborski ogłasza przetarg nieograniczony o wartości
szacunkowej zamówienia poniżej progów unijnych
Przedmiot przetargu: "Zakup i transport opału do budynków mieszkaniowych wielorodzinnych i użyteczności publicznej Gminy Pietrowice Wielkie"
Zamawiający: Gmina Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie
Termin realizacji: 31.05.2014r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena(koszt) - 100%
Wadium: nie dotyczy
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: nie dotyczy
Termin składania ofert: 12.08.2013. godz 10:00 pok. nr1 w siedzibie Zamawiającego
Otwarcie ofert: 12.08.2013r. godz 10:30 pok. nr 8 w siedzibie Zamawiającego
Uwagi: ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w dniu 02.08.2013r.w
BZP pod numerem 154243-2013.
PLIKI DO POBRANIA
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Pietrowice Wielkie: Przewóz uczniów do placówek oświatowych oraz na basen w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 152075 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pietrowice Wielkie , ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, tel. 032-4198407, faks 032-4198407.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pietrowicewielkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do placówek oświatowych oraz na basen w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowy przewóz uczniów do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Pietrowice Wielkie w roku szkolnym 2013/2014 począwszy od dnia 02.09.2013 r. a) Samborowice - Lekartów - Cyprzanów - Pietrowice Wielkie - 47 uczniów b) Gródczanki - Pietrowice Wielkie - 20 uczniów c) Krowiarki - Tłustomosty - Pietrowice Wielkie - 25 uczniów d) Maków - Pietrowice Wielkie - 13 uczniów e) Pawłów - Żerdziny - Pietrowice Wielkie - 42 uczniów f) Maków - Pawłów - 25 uczniów g) Żerdziny - Pawłów - 18 uczniów h) Lekartów - Cyprzanów - 2 uczniów i) Tłustomosty - Krowiarki - 22 uczniów j) Tłustomosty - Maków - 6 uczniów 2. Kompleksowy przewóz 14 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pietrowice Wielkie (Krowiarki, Maków, Pietrowice Wielkie, Gródczanki, Pawłów, Żerdziny) do placówek oświatowych (Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących, Zespół Szkół Specjalnych, Szkoła Podstawowa nr 1) w Raciborzu w roku szkolnym 2013/2014 począwszy od dnia 02.09.2013r. 3. Przewóz dzieci raz w tygodniu (w tym samym dniu) na basen do Kietrza z: a) ZSP Krowiarki i ZS Pietrowice Wielkie - 50 uczniów b) ZSP Samborowice, ZSP Pawłów i ZS Pietrowice Wielkie - 48 uczniów 4. Dodatkowe warunki udzielenia zamówienia: a) rozliczenie ilości przewożonych uczniów wymienionych w ust. 1 odbywać się będzie na podstawie wykupionych biletów miesięcznych (ilości uczniów podane w ust. 1 mogą ulec nieznacznej zmianie), b) przewóz uczniów niepełnosprawnych odbędzie się w ramach linii regularnej specjalnej, c) w celu rozładowania przepełnienia w autobusach uruchomione zostaną dodatkowe kursy, d) zapewnienie wszystkim uczniom przewozu we wszystkich kursach i dniach, w których odbywają się zajęcia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pietrowicewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pietrowicewielkie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Pietrowice Wielkie ul. Szkolna 5 47-480 Pietrowice Wielkie sekretariat (pok. 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Wójt Gminy Pietrowice Wielkie
ogłasza publiczny przetarg ofertowy nieograniczony
na sprzedaż składnika majątku ruchomego
1. Sprzedający: Wójt Gminy Pietrowice Wielkie działający w imieniu Gminy Pietrowice Wielkie.
2. Przedmiot sprzedaży: autobus marki Jelcz, model pojazdu L090M, rok produkcji 2000, numer rejestracyjny SRC E100
3. Cena wywoławcza brutto: 20 700 00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy siedemset złotych). Zgodnie z wyceną rzeczoznawcy z dnia 11.07.2013r.
4. Termin i miejsce przetargu: przetarg odbędzie się 14 sierpnia 2013 roku o godz. 10.00 w budynku Urzędu Gminy w Pietrowicach Wielkich przy ul. Szkolnej 5 (pok. nr 8 Sala Narad).
5. Termin i miejsce składania ofert: opakowanie zawierające ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 sierpnia 2013 r. do godziny 9.00 powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Oferenta, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Pietrowice Wielkie ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie oraz opisane: „OFERTA do zakup autobusu” NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 14.08.2013r godz. 10.00,
6. Warunek dopuszczenia do przetargu: warunkiem jest terminowe złożenie oferty zakupu w/w pojazdu zgodnie z załącznikiem zamieszczonym na stronie internetowej Gminy Pietrowice Wielkie www.pietrowicewielkie.pl w zakładce przetargi.
7. Umowa sprzedaży zostanie zawarta z nabywcą niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. Nabywca będzie zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od rozstrzygnięcia przetargu. Wydanie przedmiotu przetargu (licytacji) nabywcy nastąpi protokolarnie, niezwłocznie po wpłaceniu na konto Gminy ceny brutto nabycia
8. Warunki przetargu:
• w przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne i prawne,
• osoby prawne biorące udział w przetargu powinny przedstawić aktualne dane z właściwego rejestru,
• w przetargu brać udział mogą wyłącznie osoby pełnoletnie,
9. Informacje dodatkowe:
• uprawnionym do kontaktu z oferentami jest Pani Cecylia Pawlasek oraz Pan Marcin Ignasiak
• przedmiot przetargu (licytacji) można oglądać codziennie w godzinach pracy Urzędu, po uprzednim telefonicznym kontakcie pod nr tel. 0324198085.
Wójt działający w imieniu Gminy Pietrowice Wielkie wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne przedmiotu przetargu (licytacji) oraz zastrzega sobie prawo odwołania licytacji bez podania przyczyny i prawo odstąpienia od zawarcia umowy kupna sprzedaży w razie stwierdzenia, że licytacja została przeprowadzona z naruszeniem prawa.
Wójt Gminy Pietrowice Wielkie
(-) Andrzej Wawrzynek
Pliki do pobrania